The Little Prince - EN COURS

Partagez | 

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 

✦ Posté : Dim 8 Oct - 6:33

RYUGETSU KODOKUNA

Pretension, dear love, does not buy truth into lies, nor alter its course.

Surnom
Kodo-kun, Kodo-sama
Nationalité
Japonaise
Race
Lycanthrope
Sexualité
Non prononcé
Métier
Émissaire Japonais (officiellement)
Meute
Shirookami à Kyoto, encore en roue libre à N-Y
Personality
Précieux - Efficace - Espiègle - Joueur - Téméraire - Hyperactif - Patriote - Lunatique - Capricieux - Têtu - Inculte - Conservateur - Traditionaliste - Prétentieux - Hautain - Orgueilleux - Égoïste - Dévoué à sa famille - Impulsif - Hypersensible - Doux - Aimant - etc...
Opinion
(Nous vous demandons ce que pense votre personnage des autres races. Attention pour les humains ils sont très peu à connaitre l'existence des entités magiques.)

Les Humains : Il est indifférent, et à tendance à se sentir supérieur à eux
Les Sorciers : Il s'en méfie énormément, mais sait qu'ils peuvent être un très bon atout.
Les Lycanthropes : Ils sont hauts dans son estime, s'ils respectent les mêmes principes que lui bien entendu.
Les Vampires : Il les déteste et se montrera hostile envers eux
Se cacher ou se montrer : Se cacher pour mieux dominer le monde à l'avenir
Story
Titre ou chapitre

Eius populus ab incunabulis primis ad usque pueritiae tempus extremum, quod annis circumcluditur fere trecentis, circummurana pertulit bella, deinde aetatem ingressus adultam post multiplices bellorum aerumnas Alpes transcendit et fretum, in iuvenem erectus et virum ex omni plaga quam orbis ambit inmensus, reportavit laureas et triumphos, iamque vergens in senium et nomine solo aliquotiens vincens ad tranquilliora vitae discessit.

Titre ou chapitre

Quis enim aut eum diligat quem metuat, aut eum a quo se metui putet? Coluntur tamen simulatione dumtaxat ad tempus. Quod si forte, ut fit plerumque, ceciderunt, tum intellegitur quam fuerint inopes amicorum. Quod Tarquinium dixisse ferunt, tum exsulantem se intellexisse quos fidos amicos habuisset, quos infidos, cum iam neutris gratiam referre posset.

Titre ou chapitre

Quod cum ita sit, paucae domus studiorum seriis cultibus antea celebratae nunc ludibriis ignaviae torpentis exundant, vocali sonu, perflabili tinnitu fidium resultantes. denique pro philosopho cantor et in locum oratoris doctor artium ludicrarum accitur et bybliothecis sepulcrorum ritu in perpetuum clausis organa fabricantur hydraulica, et lyrae ad speciem carpentorum ingentes tibiaeque et histrionici gestus instrumenta non levia.
Restabat ut Caesar post haec properaret accitus et abstergendae causa suspicionis sororem suam, eius uxorem, Constantius ad se tandem desideratam venire multis fictisque blanditiis hortabatur.

Titre ou chapitre

Quae licet ambigeret metuens saepe cruentum, spe tamen quod eum lenire poterit ut germanum profecta, cum Bithyniam introisset, in statione quae Caenos. Gallicanos appellatur, absumpta est vi febrium repentina. cuius post obitum maritus contemplans cecidisse fiduciam qua se fultum existimabat, anxia cogitatione, quid moliretur haerebat. Primi igitur omnium statuuntur Epigonus et Eusebius ob nominum gentilitatem oppressi. praediximus enim Montium sub ipso vivendi termino his vocabulis appellatos fabricarum culpasse tribunos ut adminicula futurae molitioni pollicitos.

Titre ou chapitre

Postremo ad id indignitatis est ventum, ut cum peregrini ob formidatam haut ita dudum alimentorum inopiam pellerentur ab urbe praecipites, sectatoribus disciplinarum liberalium inpendio paucis sine respiratione ulla extrusis, tenerentur minimarum adseclae veri, quique id simularunt ad tempus, et tria milia saltatricum ne interpellata quidem cum choris totidemque remanerent magistris.
And You !
Je me présente, vous pouvez me connaitre sous le pseudo Elian. J'ai 20 ans et toutes mes dents, je suis un garçon eh ouais ! J'ai découvert le forum en venant demander un partenariat, puis je suis resté. Ce que j'en pense ? IL EST TROP MAGNIFIQUE AGFZETRGADFCARSG. Je fais du rp depuis 9 ans. Vous voulez que je vous raconte ma vie ? Pourquoi pas ! J'habite à Paris, je suis en formation de comédien et j'entame ma troisième année au sein de mon école. Je fais du cosplay aussi, voilà xD

feat. Kogitsunemaru ✦ Touken Ranbu

✦ Posté : Dim 8 Oct - 11:36

Bienvenue bô louloup ! ♥️
Revenir en haut Aller en bas
Vampire de ton coeur
Age du personnage : 30 ans
Voir le profil de l'utilisateur http://theawakening.forumactif.com

✦ Posté : Dim 8 Oct - 16:43

Je te souhaite la bienvenue parmi nous o/. Pour toutes questions il ne faut pas hésiter à me mp, ici ou discord comme tu le sens ^^. J'ai hâte de voir ce que va donner ce lycan !
Age du personnage : 45 ans (198 âge réel)

✦ Posté : Lun 9 Oct - 8:29

Bienvenue petit Lycan, en espérant que nos deux chéris (ne) pourront (jamais) s'entendre ! :D

✦ Posté : Mar 10 Oct - 17:04

Cette invasion de vampires sur ma fiche DDD8 //pan//

Merci tout le monde ~

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1